S.K.I.L.L. - special force 2 - zapraszam do kolejnej recenzji gry na moim blogu. Jak już pewnie zauważyliście po trzech poprzednich wpisach znajdziecie na tej stronie wszystko co związane z darmowymi grami mmo, fpp itp. W dniu dzisiejszym mowa o sieciowej grze fpp stworzonej przez firmę Gameforge. Model biznesu oparty jest na free to play, zakładając oczywiście wszelakie dodatki które mogą ułatwić nam rozgrywkę. Za nie jednak trzeba osobno zapłacić :) Każda z map może pomieścić maksymalnie 16 graczy. Warto wspomnieć, że S.K.I.L.L. został stworzony na silniku Unreal Engine 3 przez studio Dragonfly.
S.K.I.L.L. - special force 2 specyfikacja:
Do wyboru mamy dwa tryby single i multiplayer. Tryb multiplayer odnosi się do -> internet a maksymalna ilość graczy na planszy to widełki 1-16. Warto również wspomnieć o wysokiej ocenie gry, na tą chwilę sprawdziłem i wynosi ponad 7 punktów w skali do 10. Nie jestem zatem źle, warto zainteresować się wspomnianym tytułem.
Kilka screenów z gry S.K.I.L.L.:
Co do samej rozgrywki. Tutaj raczej nie zaskoczę nikogo. Mam bowiem wszystkie tryby które w grach tego typu możemy spotkać. Deathmatch - czyli każdy na każdego, drużynowe wariację i w końcu co może być pewną nowością przynajmniej dla mnie - survival. Wraz z trzema innymi graczami staramy się przetrzymać trzydzieści fal przeciwników. Ze względu na to, że S.K.I.L.L. - special force 2 działa na zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3 gra pod względem wizualnym stoi na bardzo wysokim poziomie. Wszystkie szczegóły począwszy od uzbrojenia, a skończywszy na mapach są odwzorowane w sposób niemal idealny.
S.K.I.L.L. - special force 2 jak wyżej wspomniałem oferuje model free2play a więc w sklepie możemy znaleźć jedynie małe mikropłatności ułatwiające gre.
Zapraszam do przetestowanie wyżej wspomnianego produktu. Do zobaczenia w następnej recenzji :)
Gram! Świetna gra, a przy okazji jeszcze zbieram punkty i wymieniam je na nagrody
OdpowiedzUsuń